تجویز سمعک نامرئی رسیور در کانال برای آقای 83 ساله

1625462203 10 کلینیک کاشن - تجویز سمعک نامرئی رسیور در کانال برای آقای 83 ساله

تجویز سمعک نامرئی و یا همان سمعک رسیور در کانال برای پدری سالمند که حدود ۷ سال سابقه ی استفاده از سمعک دارند و از مراجعه کنندگان قدیمی ما هستند و برای ایشان بعد از چهار سال سمعک جدید تجویز شد.
سمعکی که قبلا استفاده می کردند سمعک داخل گوشی بود و سمعک جدید که برایشان تجویز شد، سمعک داخل گوشی نبود. اما ظاهر بسیار ظریفی روی گوش ایشان داشت. منظور از سمعک نامرئی لزوما سمعک داخل گوشی نیست . امروزه کمپانی های تولید کننده سمعک اقدام به تولید سمعک هایی با ظاهر بسیار ظریف و نامرئی کرده اند.
در واقع شکل سمعک شبیه به سمعک پشت گوشی است اما ظاهر بسیار ظریفی دارد و با قالب و یک سیم بسیار باریک داخل گوش می روند. ایشان قبلا از سمعک داخل گوشی با باتری سمعک سایز 10 استفاده می کردند . اما با توجه به پیشرفت افت شنوایی و نیاز به استفاده از سمعک قوی تر ، سمعک Ric برایشان تجویز شد.
سمعک جدید یک سمعک هوشمند است و باتری قابل شارژ دارد. در سمعک شارژی نیازی به استفاده از باتری یکبار مصرف نیست و سمعک باید شب تا صبح شارژ شود.
با توجه به اینکه ایشان درک گفتار نسبتا پایینی داشتند ، موقع شنیدن صدای تلویزیون نیز دچار مشکل می شدند ، لذا برایشان سمعک وایرلس تجویز شد که به راحتی بتوانند صدای تلویزیون را از طریق رابط تلویزیون بشنوند . در واقع صدا از طریق رابط به طور مستقیم از تلویزیون به سمعک منتقل می شود .
‌ به منظور تعیین وقت جهت انجام آزمایشات شنوایی ، اطلاع از قیمت سمعک ،خرید سمعک و دریافت مشاوره ی لازم، با شماره زیر تماس حاصل نمایید: ‌
‌02188989043
مشاوره رایگان از طریق واتساپ
09381070624

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک