تجویز سمعک نامرئی داخل گوشی آقای 43 ساله

ا‌یشان یکی از قدیمی ترین بیماران ما هستند و سمعکی که برایشان تجویز شد ، پنجمین سمعکی است که از کلینیک ما خریداری کرده اند. با توجه به اینکه ایشان سابقه ی استفاده از سمعک داخل گوشی داشتند، به همبن دلیل سمعکی که برایشان تجویز شد سمعک نامرئی است. سمعک های قبلی ایشان کمی بزرگتر بود و روی گوششان دیده می شد، اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این سمعک ظاهر کاملا نامرئی روی گوش دارد.
با توجه به شغل ایشان، چون در محیط های شلوغ و پر سر و صدا قرار می گیرند و باید صدای مشتریان را به خوبی بشنوند ، باید سمعک هوشمند رده بالا برایشان تجویز میشد.
برای کسب اطلاع بیشتر در مورد سمعک هوشمند می توانید به قسمت مقالات مراجعه نمایید.
به طور کلی هرچه تعداد کانال سمعک بیشتر باشد ، درک گفتار در محیط نویزی راحت تر است و صدا از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین قیمت سمعک با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن متفاوت است و به طور کلی سمعک هوشمند دارای قیمت بالاتری نسبت به سمعک دیجیتال می باشد.‌ با توجه به سایز بسیار کوچک سمعک ، باتری سمعک سایز 10 است که کوچکترین سایز باتری موجود است . سمعک ایشان قابلیت برقراری ارتباط از طریق بلوتوث با دستگاه هوشمند و تلفن همراه را دارد و یک سمعک وایرلس است. همچنین برای اینکه صدای تلویزیون را واضح تر بشنوند می توانند رابط تلویزیون تهیه کنند که صدا را مستقیم از تلویزیون به سمعک منتقل می کند.
به منظور تعیین وقت جهت انجام آزمایشات شنوایی ، خرید سمعک ، اطلاع از قیمت سمعک و دریافت مشاوره لازم، با شماره زیر تماس حاصل نمایید: ‌
‌02188989043
مشاوره رایگان از طریق واتساپ 09381070624

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک