معرفی سمعک Xceed اتیکن

معرفی سمعک Xceed اتیکن

معرفی سمعک Xceed اتیکن

میتوان این مدل سمعک را قوی ترین سمعک دنیابرای افرادی که افت شنوایی شدید تا عمیق دارند در نظر گرفت. معمولا افرادی که افت شنوایی شدید تا عمیق دارند زمانی که در محیط های شلوغ و پر سر و صدا قرار می گیرند دچار مشکل می شوند. زیرا معمولا فقط صدای فردی که روبه رویشان هست را می شنوند. در صورتی که چند نفر هم زمان شروع به صحبت کنند به مشکل بر می خورند.
این مدل سمعک یک سمعک پشت گوشی است دارای 2 مدل سوپر پاور SP و اولترا پاور UP می باشد. افرادی که به استفاده از سمعک داخل گوشی یاسمعک نامرئی تمایل دارند نمی توانند از این مدل سمعک استفاده کنند. سایز باتری سمعک سوپر پاور 13 و سایز باتری سمعک اولترا پاور 675 است.

معرفی سمعک Xceed اتیکن

تکنولوژی سمعک های Xceed اتیکن

تکنولوژی جدیدی که در سمعک هوشمند اکسید Xceed اتیکن به کار رفته است به این افراد کمک زیادی می کند. این سمعک نسبت به سایر سمعک ها در محیط های پر سر و صدا ، بیشتر به افراد کم شنوا کمک می کند و از وضوح گفتار خوبی برخوردار هستند. همچنین سمعک های اتیکن دارای ویژگی BrainHearing هستند که به فرد کم شنوا کمک می کند صدا را بهتر درک و پردازش کند. با سمعک اکسید xceed علاوه بر درک گفتار بالا در محیط شلوغ و کاهش نویز و اصوات مزاحم، می توانید به راحتی با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کنید زیرا این مدل یک سمعک وایرلس است.
سمعک های قبلی برای کاهش نویز و درک بهتر اصوات گفتاری ، در یک زمان روی یک منبع صوتی تمرکز می کرد. مثلا اگر فرد گوینده مقابل شما باشد شما فقط صدای او را می شنوید و درکی از سایر اصوات محیط ندارید.این روش به نسبت خوب بود اما صدایی که فرد از محیط اطراف خود درک می کرد یک صدای غیر طبیعی بود.
سمعک اکسید اتیکن ، تنها سمعکی است که به شما تجربه ی شنیداری 360 درجه را می دهد.این تکنولوژی همراه با سیستم کاهنده ی نویز به شما کمک می کند درک بهتری از اصوات محیطی داشته باشید و به سیستم درک شنوایی شما کمک می کند که اصوات را بهتر بشنود.

معرفی سمعک Xceed اتیکن

کنترل فیدبک ( سوت سمعک )

فیدبک سمعک ، صدایی آزاردهنده شبیه به صدای سوت است و زمانی رخ می دهد که جسمی به سمعک نزدیک می شود.
یکی از روش های کاهش فیدبک سمعک ، کاهش میزان تقویت است. این روش تا حدی برای کاهش فیدبک مفید است ولی کیفیت صدای دریافتی نیز به طور محسوسی کاهش پیدا می کند. فن‌آوری به کار رفته در سمعک اکسید ، فیدبک را به روشی کاملاً جدید کنترل می‌کند. با این سمعک فیدبک به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد و شما می‌توانید همه جا از شنیدن صداهای گفتاری لذت ببرید.

تکنولوژی BrainHearing در سمعک اکسید

فرآیند شنیدن در نهایت در مغز اتفاق می افتد. به همین دلیل هرچه سرعت پردازش اطلاعات در سمعک بیشتر باشد درک اصوات در مغز بهتر اتفاق می افتد.
فن آوری BrainHearing در سمعک اکسید اصوات محیطی را با سرعت 100 بار در ثانیه اسکن می کند.این اسکن به شما این امکان را می دهد که مغز اصوات طبیعی را درک کند این فن آوری باعث وضوح گفتار می شود.

اپلکیشن ON App :
با استفاده از اپلیکیشن ON App شما می توانید سمعک های خود را کنترل کرده و صدای سمعک را کم یا زیاد کنید.

معرفی سمعک Xceed اتیکن

سمعک اکسید ، یک سمعک هوشمند و وایرلس است. سمعک وایرلس قابلیت این را دارد که به گوشی های هوشمند متصل شود و شما می توانید صدای استریو را از 2 گوش بشنوید. همچنین قابلیت اتصال مستقیم به گوشی آیفون را دارند. یعنی صدا به صورت مستقیم و بدون نیاز به اکسسوری از گوشی آیفون و سیستم هایی که سیستم عامل IOSدارند به سمعک شما منتقل می شود. در این حالت شما می توانید صدای موزیک را به صورت مستقیم از طریق سمعک خود بشنوید. در واقع سمعک شما مانند یک هندزفری عمل می کند. برای سایر تلفن‌های هوشمند یا سایر وسایل بلوتوث ‌دار بصورت بی‌سیم و با ConnectClip این اتصال امکان‌پذیر است.
با استفاده از رابط تلویزیون به نام TV Adapter شما صدای تلویزیون را به طور مستقیم از سمعک خود می شنوید.
همچنین برای اینکه سمعک در محیط های شلوغ عملکرد بهتری برای شما داشته باشد با استفاده از connectClip که یک میکروفن بی سیم است صدای فرد گوینده را خیلی شفاف تر از حالت عادی از سمعک خود می شنوید.
قیمت سمعک Xceed اتیکن به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در مبحث قیمت سمعک به طور مفصل به بررسی این موضوه پرداختیم ، قیمت سمعک تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک