سمعک های سوپرپاور اینترتون

سمعک های سوپرپاور اینترتون

سمعک های سوپرپاور اینترتون

کمپانی اینترتون برای تمام افت های شنوایی ، سمعک های متناسب تولید و عرضه کرده است. یکی از سمعک هایی که در سال های اخیر توانسته تا حد زیادی رضایت بیماران را جلب کند سمعک سوپر پاور gain است و همانطور که از اسمش پیداست یک سمعک خیلی قوی است و برای افت های شنوایی شدید تا عمیق طراحی شده است.

این مدل سمعک، یک سمعک پشت گوشی است. در واقع خود سمعک پشت گوش قرار می گیرد و صدا از طریق قالب سمعک به مجرای گوش منتقل می شود. ظاهر سمعک برای بسیاری از مددجویان حائز اهمیت است ، این مدل سمعک فقط به شکل سمعک پشت گوشی طراحی شده است.

افرادی که می خواهند از سمعک داخل گوشی و یا سمعک نامرئی استفاده کنند ، ممکن است به سختی این سمعک را قبول کنند، البته توجه به این نکته ضروری است که خوب شنیدن برای تمامی افراد کم شنوا باید اولویت باشد.

امروزه کمپانی اینترتون ، سمعک داخل گوشی و سمعک نامرئی با سیستم تقویت کننده بسیار قوی تولید کرده است. اگرچه از لحاظ قدرت ، شاید مشابه سمعک gain نباشند ولی برای کسانی که افت شنوایی شدید دارند مناسب هستند.

قبل از خرید سمعک حتما فرد کم شنوا باید مورد ارزیابی شنوایی قرار گیرد و با توجه به میزان افت شنوایی و نیاز بیمار، سمعک مناسب تجویز خواهد شد .
برای مشاوره در رابطه با خرید سمعک ، اطلاع از قیمت سمعک و انجام آزمایشات شنوایی می توانید با شماره ی 02188989043 تماس حاصل نمایید
برای مشاوره از طریق واتساپ هم میتوانید با شماره ی 09381070624 در ارتباط باشید.

سمعک های سوپرپاور اینترتون

 

سمعک gain یک سمعک دیجیتال است . منظور از سمعک دیجیتال سمعکی است که بر اساس ادیوگرام و متناسب با افت شنوایی و نیازهای شنیداری بیمار، با کامپیوتر تنظیم می شود.

ویژگی های سمعک gain اینترتون

  • سمعک gain دارای 2 مدل Gain 2 و Gain 3 میباشد. Gain 2 دارای 6 کانال پردازشی و Gain 3 دارای 9 کانال پردازشی است.
  • دارای قابلیت انتقال فرکانس های بالا به محدوده فرکانس های پایین تر و قابل شنیدن (Frequency Shifting)
  • پهنای باند فرکانسی گسترده با قابلیت تقویت موثر در فرکانس های پایین.
  • قابلیت انتخاب هوشمند directionality AUTO-STEERED در مدل Gain 3.
  • برخورداری از مدار هوشمند شناسایی تلفن (Auto Phone).
  • مجهز به DATA LOGGING و امکان مشاهده حافظه استفاده از سمعک در نرم افزار.
  • این سمعک دارای پوشش محافظ نانو در بخش های خارجی و کلیه قطعات داخلی است ، در واقع یک سمعک ضد آب است.
  • دارای کلید تغییر برنامه و امکان انتخاب حداکثر ۴ برنامه.
  • برخورداری از سیستم های FEEDBACK GUARD برای پیش بینی و حذف سوت سمعک.

 

سمعک های سوپرپاور اینترتون

کمپانی اینترتون ، سمعک سوپر پاور دیگری به نام stage دارد . اصطلاحا به این سمعک دیجیتریم و یا نیمه دیجیتال می گویند که قدرتی شبیه به سمعک gain دارند ولی دیجیتال نیستند و به همین دلیل قیمت پایین تری دارند. سمعک stage جزء اولین سمعک های رده نیمه دیجیتال شرکت اینترتون می باشند که با استفاده از تریمر های روی سمعک قابل تنظیم می باشند.

این سمعک ها در همه مدل های سمعک داخل گوشی و سمعک پشت گوشی موجود هستند. قیمت سمعک یکی از عوامل مهم برای انتخاب سمعک است و این مدل نسبت به سایر مدل ها، قیمت مناسب تری دارد.

سمعک stage دارای ویژگی های زیر می باشد

  • سمعک دیجیتال دارای ۴ کانال پردازش سیگنال.
  • قابلیت تنظیم سریع و آسان سمعک به وسیله تریمر.
  • دارای مدار کاهنده نویز و مدار ضد فیدبک داخلی.
  • برخورداری از مدار تراکم خروجی و شنوایی راحت با ورودی های بلند و ناگهانی.
  • دارای کلید تعویض برنامه و امکان انتخاب بین ۲ برنامه محیط آرام و شلوغ.
  • سایز باتری سمعک 675 است.

قیمت سمعک Gain

بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند که هرچه سمعک قوی تر باشد قیمت بالاتری نسبت به سایر سمعک ها دارد اما این تصور اشتباه است زیرا که عوامل دیگری بر قیمت سمعک تاثیر دارد و قیمت سمعک ارتباطی با سایز سمعک ندارد. به طور کلی هرچه سیستم و تکنولوژی به کار رفته در سمعک بالاتر باشد، قیمت سمعک بیشتر است و به طور کلی سمعک هوشمند و سمعک وایرلس قیمت بالاتری نسبت به سمعک های دیجیتال معمولی دارند.
جهت کسب اطلاع در رابطه با قیمت سمعک و مشاوره برای خرید سمعک می توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۸۹۰۴۳ و یا شماره واتس اپ ۰۹۳۸۱۰۷۰۶۲۴ با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک