معرفی سمعک های فوناک Phonak

معرفی سمعک های فوناک Phonak

معرفی سمعک های فوناک Phonak

کمپانی فوناک یکی از تولید کننده های مطرح سمعک و وسایل شنوایی در دنیاست.
این کمپانی در سال 1947 فعالیت خود را در کشور سوئیس آغاز کرد. امروزه سمعک فوناک زیرمجموعه ی گروه سونووا sonova است. گروه سونووا علاوه بر سمعک فوناک ، مالک کمپانی یونیترون Unitron ، هانساتون Hansaton و دستگاه کاشت حلزون Advanced Bionics می باشد.
فوناک در زمینه ی تولید سمعک مناسب برای اطفال عملکرد بسیار خوبی داشته است. زیرا همواره به نیاز های افراد کم شنوا به خصوص کودکان بسیار توجه می کنند.
این کمپانی در سال 1978 سمعک SuperFront با بالاترین میزان تقویت ، و در سال 1999 سمعک Claro ، یکی از اولین سمعک های 100% دیجیتال را ارائه کرد. در اواخر سال 2018 ، فوناک محصول جدیدی با سیستم پردازش مارول Marvel ارائه کرد. یا استفاده از این سمعک ، کاربر می تواند با هر مدل تلفنی ارتباط برقرار کند. ابتدا مدل RIC یا سمعک رسیور در کانال این رده معرفی شد ، سپس سایر مدل های سمعک پشت گوشی ، سمعک داخل گوشی و سمعک خیلی قوی نایدا مارول ، تولید و عرضه شد.
آخرین سیستم پردازشی که طیف وسیعی از انواع سمعک‌های فوناک را ارائه می‌دهد، تکنولوژی Belong است. پلتفرم Belong کمی قدیمی‌تر از مارول (Marvel) است، این سیستم هنوز جزء یکی از بهترین پلت فرم هاست و انواع سمعک ها را شامل می شود. اگر قصد خرید سمعک پشت گوشی، سمعک داخل گوشی یا سمعک نامرئی از فوناک دارید ، Bolero و Virto برای شما انتخاب مناسبی هستند.

معرفی سمعک های فوناک Phonak

انواع سمعک فوناک

محصولات فوناک از نظر تکنولوژی به چهار سطح Advanced ،Standard ،Essential و Premium طبقه‌بندی می شود.
این کمپانی از اعداد برای نشان دادن سطح تکنولوژی محصولاتش استفاده می‌کند و از نظر ظاهری انواع سمعک‌های خود را با نام‌های مختلف نام‌گذاری می‌کند. برای سمعک دارای تکنولوژی عالی (Premium) از شماره 90 ، تکنولوژی پیشرفته (Advanced) از شماره 70، تکنولوژی استاندارد (Standard) از شماره 50 و تکنولوژی پایه (Essential) از شماره 30 استفاده می‌کند.
در کمپانی فوناک سمعک‌ پشت گوشی Bolero ، سمعک‌ داخل گوشی Virto ، سمعک‌های رسیور در کانال Audeo (RIC/RITE) و سمعک‌ پشت گوشی خیلی‌ قوی نایدا (Naida) نامیده می‌شوند. سیستم‌های پردازشی و یا پلتفرم در فوناک اسامی مختلفی دارند، حرف اول هر کدام از این اسامی نشان‌دهنده سیستم پردازشی یا پلتفرم سمعک است، این پلتفرم‌ها عبارتند از:
* حرف M که نشان‌دهنده پلتفرم Marvel است.
* حرف B که نشان‌دهنده پلتفرم Belong است.
* حرف V که نشان‌دهنده پلتفرم Venture است.
* حرف Q که نشان‌دهنده پلتفرم Quest است.
فوناک در نام‌گذاری سمعک‌های خود ممکن است از سایز باتری سمعک (10، 312، 13 و 675) یا حرف R که به معنی سمعک شارژی (قابل‌شارژ) است، استفاده کند. همچنین در برخی از مدل‌ها که مدار تله‌کویل دارند، از حرف T استفاده می‌کند.

معرفی سمعک های فوناک Phonak

جدیدترین سمعک فوناک

آخرین سیستم پردازشی فوناک مارول (Marvel) نام دارد. سمعک های رده ی Marvel سمعک هوشمند محسوب می شوند سمعک Audeo که یک سمعک رسیور در کانال یا Ric است ، اولین محصول از پلتفرم Marvel است. خانواده Audeo Marvel شامل 5 سمعک می‌باشد، که دو تا از آن‌ها سمعک شارژی هستند. سمعک‌هایی که قابل‌شارژ نیستند، از باتری سمعک سایز 312 استفاده می‌کنند. سمعک Audeo Marvel اولین سمعکی است که در 4 سطح تکنولوژی عالی ، تکنولوژی پیشرفته ، تکنولوژی استاندارد و تکنولوژی پایه تولید شده است و این اولین باری است که فوناک سمعک شارژی را در تمام سطوح تکنولوژی ارائه می دهد.
بعد از تولید سمعک Audeo Marvel ، فوناک سمعک نایدا مارول را عرضه کرد ، این سمعک یک سمعک پشت گوشی خیلی قوی با باتری 13 است.
بسیاری از کمپانی های تولید کننده سمعک ، اقدام به تولید سمعک هایی کرده اند که به طور مستقیم فقط با گوشی هایی که سیستم عامل IOS دارند ، کار می کنند. اما کمپانی فوناک تصمیم به تولید سمعک هایی گرفت که با هر وسیله ای که بلوتوث دارد ارتباط برقرار کند نه فقط تلفن همراه. سمعک marvel این امکان را به کاربران می دهد که صدا را به طور مستقیم از اکثر تلفن های همراه ، کامپیوتر و لپ تاپ و حتی برخی از تلفن های مدرن دریافت کنند.

معرفی سمعک های فوناک Phonak

از جمله دیگر ویژگی های سمعک های Marvel می توان موارد زیر را نام برد :

قابلیت اتصال مستقیم : با استفاده از این مدل سمعک ها ، صدا به صورت واضح و مستقیم بدون نیاز به رابط از دستگاه های دارای بلوتوث مانند آیپد ، آیفون ، آیپاد ، لپتاپ ، کامپیوتر ، دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید ، به سمعک منتقل می شود و سمعک مانند هندزفری عمل می کند.

انتقال صدا از تلویزیون : سمعک‌های مارول (Marvel) مستقیم به تلویزیون‌های دارای بلوتوث متصل می‌شوند. فوناک همچنین رابط تلویزیون جدیدی را معرفی کرده است ( Phonak Tv ) این رابط تلویزیون با مصرف انرژی کم، صدا را با کیفیت عالی انتقال می‌دهد و مصرف باتری سمعک را کاهش می‌دهد.

سمعک قابل شارژ است : با یک بار شارژ می‌توان یک روز کامل از سمعک Marvel استفاده کرد.

قابلیت تنظیم از راه دور وجود دارد : شنوایی‌شناس می‌تواند سمعک Marvel را برای شما از طریق اینترنت و بدون مراجعه به کلینیک شنوایی‌ تنظیم کند.

RogerDirect : برای اولین بار کاربران قادر خواهند بود، صدا را از دستگاه‌های Roger به ‌طور مستقیم به سمعک‌ها ارسال کنند.

اپلیکیشن تبدیل گفتار به متن

فوناک هم زمان با معرفی محصولات جدیدش ، یک نرم افزار جدید برای تبدیل گفتار به متن طراحی کرده است. در این نرم افزار این امکان به کاربر داده می شود که هم زمان که با تلفن صحبت می کند ، در همان زمان می تواند صحبت های فرد مقابل را بخواند و به این نرم افزار مانند یک سیستم رو نویسی عمل می کند. با استفاده از این نرم افزار جدید ، افراد کم شنوا مکالمات تلفنی را بهتر درک می کنند.

معرفی سمعک های فوناک Phonak

سمعک Audeo Marvel R فوناک

این مدل سمعک ، جدید ترین سمعک شارژی فوناک است و دارای سیستم تکنولوژی است که با هر دستگاه بلوتوث داری می تواند ارتباط برقرار کند. همانطور که قبلا گفته شد Audeo Marvel یک سمعک Ric یا رسیور در کانال است و می توان از چندین رسیور یا بلندگو با قدرت های مختلف برای این سمعک استفاده کرد بدین معنی که برای انواع افت شنوایی ملایم تا عمیق می توان این سمعک را تجویز کرد.

سمعک Audeo Marvel 312 فوناک

سمعک Audeo Marvel 312 یک سمعک رسیور در کانال با سایز بسیار کوچک و باتری 312 است.
روی گوش بیمار اصلا دید ندارد و اصطلاحا سمعک نامرئی نیز نامیده می شود.
با چندین مدل رسیور قابل استفاده است و برای افت های شنوایی مختلف می توان آن را تجویز کرد.
این سمعک یک سمعک وایرلس است و به طور مستقیم به تمام تلفن های دارای بلوتوث متصل می شود.

سمعک Audeo Marvel 312 T شبیه Audeo Marvel 312 است با این تفاوت که در این مدل سمعک تله کویل وجود دارد.

سمعک Audeo Marvel 13T فوناک

سمعک Audeo Marvel 13T از نوع سمعک رسیور در کانال است، که با باتری سایز 13 کار می‌کند. سایر ویژگی‌های این سمعک شبیه به سمعک مدل 312 Tاست، فقط این سمعک کمی بزرگتر است.

سمعک Audeo Marvel RT فوناک

سمعک Audeo Marvel RT یک سمعک شارژی است، که دارای تله‌کویل است.این سمعک Ric است و سایر ویژگی‌های این سمعک شبیه به مدل Audeo Marvel R است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک