تجویز 2 عدد سمعک نامرئی cic power برای آقای 62 ساله

1625115907 5 کلینیک کاشن - تجویز 2 عدد سمعک نامرئی cic power برای آقای 62 ساله

تجویز 2 عدد سمعک نامرئی برای 2 گوش یکی از متخصصین باتجربه و پیشکسوت اطفال که هنگام ویزیت مطب و معاینه و حتی شنیدن صدای مراجعه کنندگان با مشکل مواجه بودند.‌ با تجویز سمعک نامرئی و مناسب علاوه بر رضایت از درک گفتار مکالمات در محیط های شلوغ ، امکان استفاده از گوشی پزشکی نیز برای این استاد بزرگوار مهیا شد . سمعکی که برای ایشان تجویز شد سمعک داخل گوشی و سایز باتری سمعک ، سایز 10 می باشد.
با توجه به اینکه درک گفتار در محیط شلوغ برای ایشان بسیار حائز اهمیت بود لذا تصمیم بر این شد که سمعکی استفاده کنند که تعداد کانال بالایی داشته باشد و برای ایشان سمعک هوشمند تجویز شد .
از آنجایی که ظاهر سمعک برایشان بسیار حائز اهمیت بود و تجربه ی استفاده از سمعک داخل گوشی را داشتند، مجددا برایشان سمعک داخل گوشی تجویز شد. در صورتی که با توجه به افت شنوایی ایشان می توانستند از سمعک پشت گوشی هم استفاده کنند. البته با توجه به شرایط شغلی ایشان و لزوم بر استفاده از گوشی پزشکی ، سمعک داخل گوشی برایشان مناسب بود.
به منظور تعیین وقت جهت انجام آزمایشات شنوایی ، خرید سمعک ، دریافت مشاوره لازم و اطلاع از قیمت سمعک با شماره زیر تماس حاصل نمایید
‌ 02188809043

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک