سمعک Signia NX

سمعک Signia NX

کمپانی زیمنس که در چند سال اخیربخش سمعک خود را به کمپانی سیگنیا Signia فروخته است، قبل از معرفی پلت فرم Xperience ، جدیدترین تکنولوژی سمعک خود را با نام NX ارائه کرد.
سمعک سیگنیا و یا همان زیمنس مجهز به تکنولوژی NX جز پیشرفته ترین سمعک های جهان است و تکنولوژی به کار رفته در آن به گونه ای است که با ترکیب صدای طبیعی فرد و صدای محیط اطراف ، صدای بسیار طبیعی را برای کاربر ارائه می دهد. استفاده از این مدل سمعک این امکان را به افراد کم شنوا می دهد که بیشترین لذت را از محیط اطراف خود ببرند. کسانی که از این مدل سمعک استفاده می کنند می توانند به راحتی با تلفن صحبت کنند و صدای موسیقی و تلویزین را به طور مستقیم از سمعک های خود بشنوند،این ویژگی در سمعک هوشمند وجود دارد. همچنین کاربرانی که سمعک وایرلس دارند می توانند از طریق نرم افزاری که بر روی گوشی موبایلشان نصب می شود سمعکشان را کنترل کنند.قیمت سمعک Signia NX با توجه به مدل آن و تکنولوژی به کار رفته در آن متفاوت است. به طور کلی قیمت سمعک هوشمند از سمعک دیجیتال رده ی پایین تر بیشتر است.

سمعک Signia NX

تلفن و موسیقی

با استفاده از سمعک signia NX شما می توانید تماس های تلفنی خود را به طور مستقیم از سمعک خود بشنوید و به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهید. اگر گوشی هوشمند اپل دارید سمعک به طور مستقیم و اگر گوشی هوشمند اندروید دارید با استفاده از streamLine Mic می توانید با گوشی خود ارتباط برقرار کنید.

تلویزیون

با استفاده از StreamLine تلویزیون، شما می توانید صدای تلویزیون را به طور مستقیم از سمعک خود بشنوید. حتی می توانید صدای تلویزیون را از طریق برنامه ی myControl تنظیم کنید.

کنترل از راه دور

نرم افزار myControl که بر روی گوشی شما نصب می شود این امکان را به شما می دهد که تنظیمات سمعک خود را تغییر دهید.اگر گوشی هوشمند ندارید، با استفاده از miniPocket امکان کنترل از راه دور وجود دارد.

دارای سیستمی برای کاهش وزوز گوش

سمعک Signia و یا همان زیمنس تنها سمعکی است که دارای فناوری Notch Therapy است،با استفاده از این تکنولوژی وزوز گوش به مرور زمان کاهش پیدا می کند.

شنیدن صدای خود

یکی از مشکلاتی که افرادی که از سمعک استفاده می کنند با آن روبرو هستن این است که دوست ندارند صدای خود را بشنوند. زیرا زمانی که سمعک صداهای اطراف را تقویت می کند این افراد صدای خود را بلند و غیر طبیعی می شنوند. با استفاده از سمعک Signia NX این مشکل برطرف می شود.

استفاده از سمعک هنگام حرکت کردن

معمولا افرادی که افت شنوایی دارند ، زمانی که در حال حرکت در محیط پر سر و صدا هستند ، مثل زمانی که در حال پیاده روی هستند ، صحبت های فرد دیگر را به خوبی متوجه نمی شوند. سمعک های زیمنس دارای قابلیتی هستند که صداهای اضافی و نویز محیط را کم میکنند و اصوات گفتاری را با کیفیت بالایی به گوش فرد کاربر ارسال می کند.

سمعکSignia Styletto Nx

در افرادی که کاندید استفاده از سمعک هستند ، سایز سمعک بسیار مهم است به همین دلیل در ابتدا تمایل زیادی به استفاده از آن ندارند. سمعک Styletto برای این افراد بسیار مناسب است. این مدل سمعک ،اولین سمعک SLIM-RIC دنیاست و از 10 نفر ، 8 نفر استفاده از این سمعک را ترجیح می دهند. این سمعک جز سمعک شارژی است و کاربران سمعک می‌توانند کل روز از سمعکشان استفاده کنند و با شارژری فوق‌العاده کوچک، باریک و قابل‌حمل آن‌ را شارژ کنند.

سمعک Signia NX

سمعک Pure Charge&Go NX

این مدل سمعک تمام مزایای سمعک signia NX را دارد.
کاربران دیگر نگران هزینه ی خرید باتری سمعک نباشند. با تجویز سمعک شارژی و شارژر بی سیم می توانند سمعک خود را شارژ کنند و از آن استفاده کنند. کیفیت صدای بسیار بالایی دارند ، درک گفتار بالاست و دارای شارژری کوچک است. سمعک هوشمند است وبا StreamLine TV صدای تلویزیون مستقیم به سمعک منتقل می‌شود. همچنین با StreamLine Mic صدا (تماس تلفنی، موسیقی و غیره) از هر وسیله دارای بلوتوث مانند گوشی هوشمند به سمعک منتقل می‌شود.

سمعک Signia NX

سمعک Pure 312 NX

سمعک Pure 312 NX تمام مزایای سیستم جدید Signia NX را دارا می باشد و همواره بین صدای فرد و صدای محیط اطراف تعادلی ایجاد میکند . در این حالت فرد صدا را طبیعی و با کیفیت بالاتری می شنود. سمعک Pure یک سمعک رسیور در کانال و یا Ric است وشکل ظاهری آن بسیار کوچک است. طراحی این مدل سمعک و تکنولوژی به کار رفته در آن منحصر به فرد است. این مدل سمعک ، یک سمعک هوشمند و وایرلس است.
در سمعک وایرلس با استفاده از برنامه ی mycontrol که بر روی گوشی موبایل نصب می شود، کاربر می تواند صدای سمعک خود را کنترل کند. 2 سمعک می توانند با هم ارتباط برقرار کنند. سمعک دارای تکنولوژی Notch Therapy برای کاهش وزوز است.
و همانطور که از نام سمعک مشخص است ، سایز باتری سمعک این مدل 312 است.

سمعک Signia NX

سمعک Pure 13 NX

این مدل سمعک نیز سمعک Ric یا سمعک رسیور در کانال است. کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و یک سمعک هوشمند و وایرلس است. یک مقدار کوچک اندازه آن بزرگتر از pure 312 NX میباشد. در محیط های پر سر و صدا کیفیت صدای گفتار بسیار عالی دارد و با استفاده از نرم افزار mycontrol قابل کنترل می باشد. سایز باتری سمعک این مدل 13 است.

سمعک Signia NX

سمعک Pure 10 NX

این مدل سمعک ظاهری بسیار کوچک و طراحی بی نظیری دارد. کیفیت صدای آن بسیار بالا است و در محیط های پر سر و صدا با تقویت اصوات گفتاری ، درک گفتار را افزایش می دهد. این مدل سمعک برای افرادی که اصرار زیادی به استفاده از سمعک نامرئی دارند طراحی شده است. منظور از سمعک نامرئی ، سمعکی نیست که به طور کامل داخل مجرای گوش قرار گیرد. امروزه سمعک هایی طراحی شده اند که دارای طراحی بسیار ویژه و منحصر به فردی هستند و پشت گوش قرار می گیرند و روی گوش شما دید بسیار کمی دارند. سمعکpure 10 NX جز این مدل است. این سمعک ظاهر بسیار ظریفی دارد و جز سمعک وایرلس محسوب می شود و باتری این مدل سمعک با توجه به سایز بسیار کوچک آن ، سایز 10 می باشد.

سمعک Signia NX

سمعک Motion Charge&Go NX

ویژگی این مدل سمعک مانند Pure charge & Go NX است. این مدل سمعک یک سمعک پشت گوشی است و دارای قابلیت شارژ بی سیم و اتصال بلوتوثی میباشد. یکی از مزایای این سمعک استفاده راحت از آن و لذت بردن از صدای تلویزیون، تلفن و موسیقی است.

سمعک Signia NX

سمعک Motion 13 NX

سمعک Motion 13 NX یک سمعک پشت گوشی است.و دارای 2 مدل S و P میباشد. با توجه به میزان افت شنوایی یکی از این 2 مدل برای بیمارتجویز می شود. در این سمعک از باتری 13 استفاده می شود و یک سمعک بسیار زیبا و محکم در پشت گوش شما قرار می گیرد. برای تمامی افت های شنوایی خفیف ،متوسط و شدید مناسب است و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد.

سمعک Silk NX

سمعک silk NX سمعک نامرئی در گروه NX است. برای تجویز این مدل سمعک نیازی به قالبگیری نمی باشد. معمولا برای تجویز سمعک داخل گوشی و یا سمعک نامرئی باید از گوش قالب گرفته شود و بر اساس شکل مجرای گوش سمعک ساخته شود ولی سمعک silk یک سمعک نامرئی از پیش ساخته شده است.
همچنین این سمعک اولین سمعک کاملا داخل مجرای کراس (CROS CIC) دنیاست. سمعک CROS Silk Nx مخفی‌ترین راه‌حل برای افرادی است که کم شنوایی یک ‌طرفه دارند. سایز باتری سمعک در این مدل ، باتری 10 است.

سمعک Signia NX

سمعک Insio NX

سمعک Insio NX در چهار مدل ITE / ITC / CIC / IIC ساخته می شوند. در مدل ITC و ITE دارای قابلیت بلوتوث هستند. این مدل سمعک کوچک و قوی است و دارای کیفیت بالای صدا است.
فرد بهترین صدا را در محیط پر سر و صدا درک میکند و برای افرادی که افت شنوایی 1 طرفه دارند امکان استفاده از سیستم های CROS وجود دارد

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک