نکات اولیه استفاده از سمعک پشت گوشی

نکات اولیه استفاده از سمعک پشت گوشی

نکات اولیه استفاده از سمعک پشت گوشی

شیوه روشن خاموش کردن سمعک پشت گوشی :

  • برای روشن کردن سمعک در باطری راببندید.
  • برای خاموش کردن سمعک در باطری را تا حدی که صدایی کلیک مانند بشنوید باز کنید.
  • پس از روشن شدن سمعک ، همیشه سمعک شما روی برنامه اول قرار می گیرد.

توضیحات بیشتر در این مورد در صفحات بعد آمده است.

در موارد زیر توجه داشته باشید سمعک را خاموش کنید:

مواقعی که از سمعک استفاده نمی کنید توجه داشته باشید آن را خاموش کنید تا باطری آن بیهوده مصرف نشود.
شب ها سمعک خود را خاموش کنید و در باطری را کاملا باز بگذارید . این عمل باعث خروج رطوبت از سمعک شده و طول عمر آن را افزایش می دهد.

ولوم کنترل سمعک پشت گوشی :

اکثر سمعک های پشت گوشی ولوم کنترلی دارند که به شما امکان تنظیم صدای سمعک را از طریق چرخش ولوم می دهد زمانی که ادیولوژیست سمعک را تنظیم می کند. درجه ولوم مناسب را برای شما تعیین می کند که معمولا مناسبترین درجه ولوم برای استفاده از سمعک می باشد. بر روی ولوم سمعک اعدادی درج شده است که درجه ولوم مورد استفاده را به شما نشان می دهد.

کلید تغییر برنامه سمعک پشت گوشی :

سمعک های پشت گوشی دکمه برنامه دارند که به شما امکان استفاده از سه برنامه مختلف شنیداری را میدهد هر برنامه برای شرایط و محیط خاص تعیین شده است. با فشار دادن دکمه برنامه ، برنامه سمعک تغییر خواهد کرد به این ترتیب که اگر برنامه 1 سمعک فعال بوده است با فشردن دکمه، برنامه 2 فعال می شود و اگر برنامه 2 فعال بوده است با فشردن دکمه برنامه به برنامه 3 تغییر خواهد کرد.
زمانی که سمعک روی برنامه 3 باشد با فشردن دکمه برنامه مجددا به برنامه 1 بر می گردد.شما با فشردن دکمه برنامه صدایی مانندBeep در گوش خود خواهد شنید که تعداد دفعات تکرار آن نشان دهنده شماره برنامه است. زمانی که در باطری را می بندید و سمعک را روشن می کنید به طور خودکار برنامه 1 فعال می شود که با شنیدن یک صدای Beep در گوش مشخص می شود.
لازم به ذکر است که بعضی از مدل های سمعک های پشت گوشی تنها 2 برنامه داشته و با فشردن دکمه برنامه تنها بین 2 برنامه صورت می گیرد. اما در سمعک های هوشمند بر حسب مدل هایشان با فشردن دکمه تغییر حافظه امکان دسترسی به بیش از 3 برنامه وجود دارد.
در سمعک هوشمند این دکمه برای استفاده از حافظه سمعک کاربرد دارد و در این گونه سمعک ها با فشردن دکمه برنامه به مدت 5 ثانیه ، سمعک در وضعیت Stand-By قرار می گیرد. با قرار گیری در این وضعیت ، سمعک کمترین مصرف باطری را دارد. و برای برگشتن سمعک به برنامه عادی آن کافی است یکبار ابن دکمه را فشار دهید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک