1625115066 6a 1 کلینیک کاشن - تجویز سمعک ITC برای آقای 61 ساله

نکته مهمی که می خواهیم در این بخش به آن بپردازیم این است که ایشان علی رغم تعصب و علاقه شدید به استفاده از سمعک نامرئی و بسیار ظریف ، دچار کمی لرزش دست بودند و این اتفاق برای ما بسیار مهم است و جز خطوط قرمز هست که بخواهیم برای فردی که حرکات دستش دچار مشکل هست ، سمعک داخل گوشی و یا سمعک نامرئی تجویز کنیم.
با مشاوره ای که صبورانه ارائه شد، ایشان متقاعد شدند که اگر گرانترین سمعک ظریف رو هم تهیه کنند ، به خاطر لرزش دستشان نمی توانند از سمعک به درستی استفاده کنند و در نهایت سمعک برایشان کارایی نخواهد داشت.
بنابراین ما سعی کردیم که سمعک داخل گوشی با دید کم و ظاهر مقبول برای ایشان تجویز کنیم و به این دلیل که این سمعک از سمعک نامرئی بزرگتر است ، ایشان قادر خواهند بود که به راحتی سمعک را داخل گوش قرار بدهند و برای تعویض باتری سمعک هم مشکل کمتری پیدا کنند.
توجه داشته باشید که تعویض فیلتر سمعک رو هم به اطرافیان ایشون سپردیم.
سمعکی که برای ایشان تجویز شد سمعک داخل گوشی مدل ITC است. اصطلاحا به این سمعک ها سمعک کانال هم گفته می شود. ظاهر سمعک از سمعک نامرئی بزرگتر است و باتری سمعک که استفاده می کنند سایز 312 است.
میتوانستیم برای ایشان سمعک هوشمند تجویز کنیم ولی با توجه به اینکه ایشان بازنشسته هستند و بیشتر در منزل هستند با سمعک دیجیتال هم مشکلشان برطرف شد .
ما در پروسه تجویز سمعک همه موارد رو باید در نظر بگیریم و با خلاقیت و بررسی تمام جوانب بهترین تجویز ممکن رو داشته باشیم.
به منظور تعیین وقت جهت انجام آزمایشات شنوایی ، خرید سمعک ، اطلاع از قیمت سمعک و دریافت مشاوره لازم، با شماره زیر تماس حاصل نمایید ‌
☎️ ۰۲۱۸۸۹۸۹۰۴۳
‌مشاوره رایگان از طریق واتساپ ۰۹۳۸۱۰۷۰۶۲۴‌‌‌‌

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک