تجویز سمعک نامرئی RIC برای خانم 57 ساله

1625114291 2 کلینیک کاشن - تجویز سمعک نامرئی RIC برای خانم 57 ساله

‌نمونه تجویز بسیار رضایت بخش سمعک هوشمند در خانمی که یک گوششان تنها ۱۰ درصد افت شنوایی دارند اما گوش مقابلشان دچار افت شنوایی شدید است .

‌نکته بسیار مهمی که در این افت شنوایی باید به آن توجه کرد این است که در ابتدا باید وجود هر نوع بیمار خاص نظیر تومور عصب شنوایی بررسی شود زیرا یکی از علل شایع افت های شنوایی یک طرفه، وجود تومور است و در صورت تشخیص باید به سرعت تحت درمان قرار گیرند‌.
ایشان مبتلا به افت شنوایی ناگهانی در یک گوش شده اند که با روش های درمانی تا حدی بهبود پیدا کردند اما همچنان نیاز به سمعک دارند.
‌با توجه به حساسیت ایشان در مورد ظاهر سمعک توانستیم با تجویز سمعک نامرئی با بلندگوی قوی نیاز شنوایی ایشان را برطرف کنیم .
‌‌منظور از سمعک نامرئی ، لزوما سمعک داخل گوشی نیست! امروزه کمپانی ها اقدام به تولید سمعک هایی نموده اند که ظاهر سمعک شبیه به سمعک پشت گوشی است اما ظاهر آن ها بسیار ظریف تر است. از جمله شکایات ایشان قبل از دریافت سمعک میتوان به عدم تشخیص صحیح جهت اصوات و همچنین عدم درک گفتار در محیط های شلوغ اشاره کرد که با تجویز سمعک مناسب و جلسات تنظیمی ، درصد زیادی از مشکلات ایشان ، برطرف گردید.

به منظور تعیین وقت جهت انجام آزمایشات شنوایی و مشاوره برای خرید سمعک و اطلاع از قیمت سمعک با شماره 02188989043 تماس حاصل فرمایید و یا برای مشاوره از طریق شماره 09381070624 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک