تجویز سمعک نامرئی وایرلس برای خانم ۶۲ ساله

1625113454 9 کلینیک کاشن - تجویز سمعک نامرئی وایرلس برای خانم ۶۲ ساله

تجویز سمعک نامرئی وایرلس برای خانم ۶۲ ساله که از مدیران بازنشسته آموزش و پرورش هستند. ایشان افت شنوایی نسبتا شدید ۲ طرفه داشتند که طی چند ماه اخیر به مرور زمان افزایش پیدا کرده بود و همین امر باعث بروز مشکلات زیادی در برقراری ارتباط شده بود و برای اولین بار برای تهیه سمعک اقدام کرده اند. ‌
‌یکی از نگرانی های ایشان، وجود صدای مزاحم و سوت کشیدن سمعک بود که از کسانی که سابقه استفاده از سمعک داشتند، شنیده بودند. اما ما به ایشان تضمین دادیم که سمعک های جدید، مثل سمعک های قدیمی هیچ نوع صدای مزاحم یا سوت نخواهد داشت و ایشان در همان لحظات اولیه استفاده از سمعک از کیفیت آن و تشخیص گفتار اطرافیان رضایت کامل داشتند.
متخصصین ما برای ایشان سمعک هوشمند تجویز کرده اند. همانطور که در تصویر پیداست سمعک اصلا روی گوش ایشان مشخص نیست. منظور از سمعک نامرئی لزوما سمعک داخل گوشی نیست ، بلکه امروزه سمعک هایی تولید شده اند که پشت گوش فرد قرار می گیرند. در واقع سمعک پشت گوشی و یا سمعک RITE است ولی اصلا روی گوش بیمار مشخص نیست.
سمعک ایشان یک سمعک وایرلس بود و این امکان برای ایشان فراهم شد که از وسایل جانبی مانند رابط تلویزیون و رابط تلفن نیز بتوانند استفاده کنند.
نکته مهم: در صورتی که تمامی مراحل تهیه سمعک از ارزیابی شنوایی تا تنظیم نهایی سمعک به درستی و با دقت انجام شود ، استفاده از سمعک برای شما هیچ مشکلی نخواهد داشت.
به منظور تعیین وقت برای انجام آزمایشات شنوایی ، خرید سمعک ، اطلاع از قیمت سمعک و مشاوره با شماره زیر تماس حاصل نمایید : ‌
‌۰‌۲۱۸۸۹۸۹۰۴۳
‌مشاوره رایگان از طریق واتساپ ۰۹۳۸۱۰۷۰۶۲۴

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک