222 کلینیک کاشن - خانه

درباره ما

چرا کاشن؟

پرسنل مجرب مجموعه مراکز ارزیابی شنوایی کاشن در هر 4 شعبه با ارائه خدمات پس از تجویز و پیگیری های منظم، خود را نسبت به رضایت مددجویان از سمعک خود موظف دانسته و همواره پذیرای شما مراجعین محترم خواهند بود.

قابل توجه عزیزانی که به دنبال خرید سمعک ارزان می باشند، اینکه در این مجموعه تلاش بر این است تا سمعکی با مناسب ترین قیمت ممکن که متناسب با وضعیت شما خوبان بوده و مورد تایید متخصص مجموعه می باشد، تجویز و ارائه شود.

جهت تعیین وقت به منظور ارزیابی شنوایی و مشاوره تهیه انواع سمعک هوشمند، سمعک نامرئی، سمعک شارژی با شماره زیر تماس حاصل نمایید. 02188989043 همچنین جهت مشاوره از طریق واتساپ می توانید با شماره زیر در ارتباط باشید: 09381070624

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق لینک روبرو اقدام کنین

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق لینک روبرو اقدام کنین

قیمت سمعک
about 3 کلینیک کاشن - خانه

قیمت سمعک درکاشن

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در سمعک، قیمت سمعک توسط کمپانی های تولید کننده آن‌ها تعیین می‌شود. سمعک همانند هرگونه وسیله الکترونیکی دیگر، هرچه پیشرفته تر باشد قیمت آن بیشتر است. اما با توجه به مطالب فوق مجددا تاکید می کنیم که سمعک صرفا یک کالا نیست بلکه یک پروتز خدماتی بوده و تمام هزینه پرداختی شما متضمن تمام خدمات تنظیمی هست که باعث می شود در طول دوران استفاده از سمعک بتوانید از سمعک به راحتی استفاده نمایید.

امتحان سمعک

فروش سمعک در کاشن

کلینیک تخصصی شنوایی کاشن با سال‌ها تجربه در زمینه فروش سمعک، تعهد خود را در ارائه خدمات درجه یک به مشتریان عزیز برقرار داشته است. ما با داشتن دستگاه‌های سمعکی با کیفیت بالا و بروز از برندها و سازندگان معتبر جهانی، تلاش می‌کنیم تا به نیازهای شما در مواردی مانند سمعک‌های دیجیتال، سمعک‌های ضد آب و سایر محصولات مرتبط پاسخ دهیم. تیم حرفه‌ای ما در کلینیک تخصصی شنوایی کاشن آماده است تا به شما در انتخاب سمعک مناسب کمک کند و در کل مراحل خرید با شما همراه باشد.

خرید سمعک، فروش سمعک، قیمت سمعک
خرید سمعک

مشاوره خرید سمعک از کاشن

برخلاف تصور عموم باید گفت شما در زمان مراجعه به مراکز ارزیابی شنوایی سمعک خریداری نمی کنید! خرید سمعک زمانی معنا دارد که سمعک فقط به عنوان یک کالا تلقی شود. شما در حقیقت یک پروتز دریافت می کنید که از زمان دریافت آن خدمات گسترده ای را باید همراه با آن دریافت کرده تا آن پروتز بتواند برای شما قابل استفاده و مفید باشد.

about 3 کلینیک کاشن - خانه
222 کلینیک کاشن - خانه

آدرس کاشن

ما را همراهی کنید

bannerrr کلینیک کاشن - خانه
تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک