هر آنچه در مورد سمعک شارژی باید بدانید

هر آنچه در مورد سمعک شارژی باید بدانید

هر آنچه در مورد سمعک شارژی باید بدانید

به طور کلی تمامی سمعک ها برای کار کردن نیاز به باتری دارند. حدودا 70% سمعک های تولید شده در سراسر دنیا با باتری های یک بار مصرف کار می کنند. با توجه به سایز و مدل سمعک 4 مدل باتری یک بار مصرف  با اندازه های مختلف موجود است و اسامی آن ها به ترتیب اندازه  10، 312 ، 13و 675 می باشد. امروزه بسیاری از کمپانی های تولید کننده سمعک در تلاش هستند که سمعک های شارژی تولید کنند و تعدادی از آن ها موفق به تولید سمعک با باتری قابل شارژ شده اند.

سمعک هایی که باتری قابل شارژ دارند نسبت به آن دسته که باتری یک بار مصرف دارند دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. سمعک های شارژی، در رده سمعک هوشمند و فراهوشمند قرار می گیرند و سمعک های رده ی پایین تر این قابلیت را ندارند. نحوه ی کارکرد آن ها به این صورت است که با 5 ساعت شارژ شدن تقریبا 15 ساعت میتوان از آن ها استفاده کرد و نیازی به تغییر باتری نیست و هر 2 یا 3 سال باید باتری سمعک را تعویض کرد.

البته مدت زمانی که باتری کارایی دارد بستگی به مدل سمعک و میزان تقویتی که انجام می دهد دارد برای مثال ممکن است در سمعک وایرلس شارژی ، شارژ سمعک زودتر تمام شود. قیمت سمعک شارژی با توجه به تکنولوژی که در آن به کار رفته است، متفاوت است و چون در رده ی سمعک های هوشمند است از 5 تا 15 میلیون متغیر است.

 

هر آنچه در مورد سمعک شارژی باید بدانید

 

سمعک‌های شارژی برای کدام‌یک از افراد مناسب تر است ؟

این مدل سمعک برای کسانی که افت شنوایی ملایم تا عمیق دارند مناسب است. تا چندی پیش امکان استفاده از سمعک شارژی برای کسانی که افت شنوایی عمیق داشتند وجود نداشت زیرا سمعک سوپر پاور شارژی تولید نشده بود اما امروزه بعضی از کمپانی ها از جمله اینترتون دانمارک اقدام به تولید سمعک سوپر پاور شارژی کرده اند.

 

مزایای استفاده از سمعک شارژی

  • نیازی به صرف هزینه ی زیاد برای خرید باتری نیست.
  • برای سالمندان که برای تعویض باتری مشکل دارند کارامدتر هستند.
  • مطمئن تر هستند.
  • کارامدتر هستند و باعث صرفه جویی در وقت و پول می شود.
  • صدمه ای به محیط زیست نمی رساند.
  • نسبت به مدل های دیگر کیفیت بالاتری دارند.
  • نیازی به تعویض مداوم باتری نیست.
  • سریع شارژ میشوند.
  • با استفاده از پاوربانک و دیگر منابع تغذیه به راحتی شارژ می شوند.
  • برای کودکان و حیوانات خانگی ایمن تر هستند زیرا امکان بلعیدن باتری های یک بار مصرف وجود دارد و خطرناک تر هستند.
  • برای کسانی که مشکلات بینایی و یا لرزش اندام حرکتی دارند و قادر نیستند باتری تعویض کنند این مدل سمعک ها مناسب تر هستند.

هر آنچه در مورد سمعک شارژی باید بدانید

معایب سمعک شارژی

  • برای هربار استفاده سمعک باید شارژ داشته باشد و هرشب باید شارژ شود.
  • ممکن است در برخی شرایط و مکان ها دسترسی به برق مشکل باشد.
  • سمعک های شارژی نسبت به سایر مدل ها تنوع کمتری دارند و در گذشته فقط به شکل سمعک پشت گوشی و سمعک رسیور در کانال یا همان Ric  تولید می شد. اما امروزه بعضی کمپانی های تولید کننده سمعک اقدام به تولید سمعک داخل گوشی قابل شارژ کرده اند. البته سمعک داخل گوشی که با باتری قابل شارژ تولید می شود سایز بزرگتری نسبت به سمعک نامرئی دارد.
  • تاکنون سمعک نامرئی که قابل شارژ باشد تولید نشده است.
  • نسبت به سمعک هایی که باتری یک بار مصرف دارند ، گران تر هستند.

 

هر آنچه در مورد سمعک شارژی باید بدانید

 

قیمت سمعک شارژی

بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند که سمعک شارژی قیمت بالاتری نسبت به سایر سمعک ها دارد اما این تصور همیشه درست نمی باشد زیرا که عوامل دیگری بر قیمت سمعک تاثیر دارد و قیمت سمعک ارتباطی با مدل باتری سمعک ندارد.

به طور کلی هرچه سیستم و تکنولوژی به کار رفته در سمعک بالاتر باشد، قیمت سمعک بیشتر است و به طور کلی سمعک هایی که کیفیت صدای بالاتری دارند و به اصطلاح سمعک هوشمند نامیده می شوند قیمت بالاتری دارند.
جهت کسب اطلاع در رابطه با قیمت سمعک و مشاوره برای خرید سمعک می توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۸۹۰۴۳ و یا شماره واتس اپ ۰۹۳۸۱۰۷۰۶۲۴ با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

نمایندگی های سمعک شارژی

تقریبا اغلب برندها دارای سمعک شارژی هستند و اغلب به شکل سمعک پشت گوشی و سمعک رسیور در کانال تولید می شوند. مجموعه ی کلینیک های ارزیابی شنوایی کاشن با کادری مجرب آماده ی ارائه و تجویز انواع سمعک های قابل شارژ می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم برای خرید سمعک و اطلاع از قیمت سمعک و مشاوره میتوانید با شماره تلفن 02188989043 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با شماره تماس 09381070624 با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک