معرفی سمعک سیا Siya اتیکن

معرفی سمعک سیا Siya اتیکن

معرفی سمعک سیا Siya اتیکن

این مدل سمعک جز سمعک هوشمند اتیکن محسوب می شود و در این سمعک از تکنولوژی BrainHearing استفاده شده است . این تکنولوژی به مغز شما کمک میکند تا صداها را راحت تر درک کند.

ویژگی‌های سمعک Siya

  • سمعک هوشمند
  • سمعک وایرلس
  • دارای سیستم کاهنده نویز
  • کیفیت صدای بالا
دارای مدل های مختلف داخل سمعک داخل گوشی ، سمعک نامرئی ،سمعک پشت گوشی و سمعک ریک است . آمپلی‌فایر قدرتمند سمعک سیا اتیکن، صدا را 50 برابر سریعتر از دیگر سمعک‌ها پردازش می‌کند و همین امر باعث وضوح بالای صدا می‌شود، به‌طوری‌که شما می‌توانید جزئیات صدا را در هر لحظه بشنوید. همچنین سمعک اتیکن مدل Siya، به شما کمک می‌کند تا بتوانید روی صداهایی که برای شنیدن انتخاب می‌کنید، تمرکز کنید. با این سمعک اتیکن گوش دادن به مکالمات در محیط‌های نویزی مانند بسیار راحت‌تر از سمعک های دیگر است.

معرفی سمعک سیا Siya اتیکن

وضوح بالای صدا

یکی از ویژگی های این سمعک تعداد کانال فرکانسی بالا است که همین امر منجر به تولید صدا با وضوح گفتاری بالا می شود.

کاهنده نویز پیشرفته

سیستم پیشرفته این سمعک طوری طراحی شده است که تجربه شنیداری بسیار راحتی را فراهم میکند و باعث درک گفتار بالا در محیط نویزی میشود

تراکم و تقویت دقیق صدا

سیستم به کار رفته در این سمعک محدوده وسیعی از افت شنوایی را پوشش می دهد. این امر باعث تولید صدایی صاف تر و شفاف تر می شود.

باتری قابل شارژ

مدل Ric سمعک siya اتیکن میتواند به سمعک شارژی تبدیل شود به این صورت که سمعک را می‌توان بوسیله تعویض درب باتری به سمعک شارژی تبدیل کرد. کاربر سمعک می‌تواند به‌سادگی سمعک‌هایش را در شب شارژ کند و در طول روز از آن استفاده کند.
همچنین در صورت نیاز می‌تواند از باتری‌ سمعک یک‌بار مصرف هم استفاده کند.

معرفی سمعک سیا Siya اتیکن

درجه حفاظت IP68

سمعک اتیکن سیا (Siya) ، یک سمعک ضد آب است. تمامی قطعات اصلی آن برای محافظت از آب و گرد و غبار دارای پوشش نانو می‌باشند. درجه حفاظت این سمعک IP68 می باشد.

اتصال وایرلس

در سمعک اتیکن Siya از تکنولوژی وایرلس با مصرف باتری کم برای اتصال بی‌سیم به تمامی گوشی‌های موبایل هوشمند استفاده شده است. همه ی دستگاه های هوشمند بلوتوث دار قابلیت ارسال صدا با کیفیت بالا به سمعک Siya را دارا هستند.

قیمت سمعک

همانطور که گفته شد عوامل زیادی تعیین کننده قیمت سمعک است و مهم ترین آن ها سطح تکنولوژی به کار رفته در سمعک است.
امروزه اصطلاح سمعک نامرئی بین کاربران سمعک زیاد شنیده می شود و بسیاری از افراد گمان می کنند که با قیمت سمعک نامرئی بیشتر از سمعک های دیگر است در صورتی که اینطور نیست.

برای خرید سمعک و اطلاع از قیمت سمعک siya اتیکن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لوازم جانبی بی‌سیم سمعک سیا (Siya)

  • رابط تلویزیون

با استفاده از, TV Adapter 3.0 صدا مستقیم از تلویزیون به سمعک Siya اتیکن ارسال می‌شود.

  • اپلیکیشن Oticon ON

با این نرم افزار شما می توانید برنامه‌های سمعک را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید و زیر و بمی آن را تغییر دهید.

  • ConnectClip
از این وسیله می‌توان در جلسات و سخنرانی‌ها برای ارسال مستقیم صدا از گوینده (remote microphone) به سمعک استفاده کرد، در واقع سمعک شبیه به هدست عمل میکند . برای تغییر زیر و بمی و بلندی صدا هم میتوان از این دستگاه استفاده کرد .

معرفی سمعک سیا Siya اتیکن

کنترل از راه دور

با ریموت کنترل (remote control) ولوم صدا را تنظیم کنید، برنامه‌های سمعک را تغییر دهید یا خیلی راحت با فشار یک دکمه سمعک را در حالت بدون صدا (mute) قرار دهید.

شنیدن صدای موزیک

سمعک Siya یک سمعک وایرلس و هوشمند است. می تواند به طور مستقیم با دستگاه هایی که سیستم عامل Mfi دارند ارتباط برقرار کنند و برای اتصال به سایر دستگاه هایی که سیستک اندروید دارند از رابط ConnectClip استفاده می شود. در این حالت صدا به صورت مستقیم از گوشی و یا سایر وسایل هوشمند به سمعک منتقل میشود و سمعک مانند یک هندزفری عمل میکند.

اتصال به کامپیوتر

با اتصال مستقیم ConnectClip از طریق بلوتوث به کامپیوتر، سمعک‌ها به هدست تبدیل می شوند وامکان گفتگو از طریق اسکایپ و غیره وجود دارد.

اتصال به تلفن ثابت

دستگاه Phone Adapter 2.0 به دستگاه تلفن ثابت متصل می‌شود و صدا از طریق ConnectClip به سمعک‌ها ارسال می‌شود.

تکنولوژی BrainHearing

سمعک‌های Ria2 ،Nera2 و Alta2 جدیدترین و محبوب‌ترین خانواده سمعک‌های کمپانی اتیکن می‌باشند.
این سه خانواده جدید، براساس بالاترین سطح تکنولوژیسمعک وایرلس BrainHearing طراحی شده‌اند . مهم‌تر از همه، قدرت پردازش در این سمعک‌ها 30 درصد افزایش یافته است، که منجر به افزایش مزایای استفاده در کاربران می‌شود. همچنین این گروه دارای معیار IP58 و مقاوم در برابر نفوذ آب، رطوبت و گرد و غبار است. تمام کلیدها و دکمه‌ها برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت دارای پوشش نانو هستند. مزیت دیگر این خانواده ارتباط بی‌سیم با تلفن، تلویزیون و سایر وسایل دارای بلوتوث که منجر به افزایش ارتباطات برای افراد می‌شود.

معرفی تکنولوژی وزوز گوش Tinnitus SoundSupport

این سمعک دارای تکنولوژی برای کمک به تسکین وزوز گوش است و دارای کاملترین مولد های صوتی است این تکنولوژی بخشی از مجموعه مدیریت وزوز گوش در کمپانی اتیکن است که به کنترل هرچه بهتر این معضل کمک می‌کند. هم اکنون این تکنولوژی در سمعک‌های خانواده Alta2Pro Ti ،Nera2Pro Ti ،Ria2Pro Ti، در مدل‌های RITE وسمعک پشت گوشی (mini bte و bte ) موجود است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک