1619949551 styletto کلینیک کاشن - سمعک Styletto

سمعک Styletto یکی از سمعک های جدید کمپانی سیگنیا است.این مدل سمعک پشت گوش قرار می گیرد و به دلیل ظاهر بسیار ظریف ، راحتی در استفاده و کیفیت بالای صدا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

از جمله ویژگی های سمعک سیگنیا مدل Styletto می توان موارد زیر را نام برد :

  • سمعک Ric با ظاهری بسیار ظریف و شیک
  • اولین سمعک SlLIM-RIC در جهان
  • سمعک هوشمند است
  • سمعک شارژی است
  • کیفیت صدای بالایی دارد
  • قابلیت ارتباط 2 گوشی برای افزایش درک گفتار در محیط های شلوغ
  • سمعک ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار
قیمت سمعک با توجه به سیستم به کار رفته در سمعک متغیر است. همانطور که در بحث قیمت سمعک به طور مفصل به بررسی این موضوع پرداختیم ، قیمت سمعک با توجه به مدل و سطح تکنولوژی به کار رفته در آن بسیار متفاوت است. به طور کلی سمعک هوشمند قیمت بالاتری در مقایسه با سمعک رده ی پایین تر دارد .

سمعک Styletto

طراحی بسیار منحصر به فرد سمعک Styletto

ظاهر بسیار منحصر به فرد سمعک stiletto باعث شده است تغییر و تحول بزرگی نسبت به سمعک های قدیمی به وجود آید.
سمعک زیمنس (سیگنیا) با تولید کردن تکنولوژی پردازش گفتار و قابل شارژ بودن سمعک و جمع کردن آن ها در یک سمعک بسیار باریک باعث تغییر و تحول دائمی در دنیای سمعک شده است.

این سمعک در سه رنگ متفاوت تولید می شود و شما میتوانید با توجه به رنگ پوست و مو سمعک مناسب را انتخاب کنید.

این سمعک یک سمعک هوشمند است و این امکان را به شما می دهد که همه ی صداها را با گفتار و کیفیت بالایی بشنوید.

سمعک استایلتو یک سمعک ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار است و برای افرادی که تعرق زیادی دارند گزینه ی مناسبی است.

 

در صورت تمایل به خرید سمعک داخل گوشی و سمعک نامرئی از برند زیمنس و یا سیگنیا می توانید مدل های دیگر را انتخاب کنید.
در رابطه با مشاوره برای خرید سمعک می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با شماره تماس 88989043-021 تماس بگیرید.

نیازی به تهیه ی باتری سمعک نیست

یکی از ویژگی های خوب سمعک استایلتو این است که شارژی سمعک به عنوان پاور بانک هم کار میکند.در حالتی که خود سمعک فول شارژ است می تواند 19 ساعت کار کند. در این مدل سمعک نیازی به خرید باتری سمعک نیست و با شارژر، شارژ می شود.

سمعک Styletto

تکنولوژی بلوتوث و وایرلس در سمعک Styletto

استایاتو یک سمعک وایرلس است و دارای مزیت های زیادی است :

1. قابلیت برقراری ارتباط بین 2 سمعک وجود دارد یعنی زمانی که فردی از 2 سمعک استفاده میکند ، 2 سمعک به یکدیگر متصل می شوند و این امر باعث افزایش درک گفتار و کاهش نویز محیطی و صدای ناخواسته در محیط می شود.
2. سمعک وایرلس قابلیت برقراری ارتباط با موبایل و سایر تجهیزات را دارد در افرادی که سمعکشان با گوشی موبایلشان مرتبط می شود امکان تنظیم سمعک با موبایل وجود دارد ،همچنین سمعکشان مانند هنزدفری عمل میکند و می توانند با آن به موسیقی گوش دهند و برنامه ی سمعک را تغییر دهند.
3.سمعک بلوتوث دار را می توان به راحتی به تلویزیون متصل کرد و صدای تلویزیون ره مستقیم از سمعک شنید. یکی از شکایات رایجی بیمارانی که از سمعک استفاده میکنند دارند این است که صدای سمعک را به خوبی متوجه نمی شوند.برای این افراد استفاده از سمعک وایرلس میتواند بسیار کمک کننده باشد.

سمعک Styletto

4.ریموت کنترل و تنظیم راحت سمعک استایلتو
برای افرادی که کهنسال هستند و توانایی تنظیم کردن سمعک به واسطه موبایل را ندارند، یک وسیله جانبی به نام ریموت کنترل وجود دارد که فرد بواسطه آن و بر اساس شرایط محیطی، صدای سمعک خود را کم و یا زیاد کند. بعضی از صداهایی که در محیط های اطراف ما هستند حتی برای افراد نرمال هم گوش خراش و اذیت کننده هستند (مانند عروسی ها و مساجد و …)، در اینگونه محیط ها فرد می تواند در صورت آزار دهندگی سمعک اش صدای آن را چند درجه کم کند. در بعضی محیط ها هم فرد نیاز دارد صدای سمعکش افزایش یابد (مانند مهمانی ها یا مکان هایی که فرد مقابل از فاصله بسیار زیاد صحبت می کند) که بواسطه ریموت کنترل انجام می شود.

مهم نیست که کم شنوایی شما به چه میزان است، Signia Styletto در چندین رده و چندین کیفیت متفاوت ساخته شده است به گونه ای که جوابگوی همه ی افراد کم شنوا می باشد.

شما میتوانید برای خرید سمعک با مجموعه کلینیک کاشن تماس بگیرید .
متخصصین ما به شما در مورد انواع مختلف سمعک ها اطلاعات لازم را ارائه می دهند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

تلفنواتساپاینستاگرامفیس بوک